«

»

Июн 11

Распечатать Запись

Соціальне підприємництво в Україні: консерви подвійного призначення від ветеранів АТО

У червні 2014 року 12 Батальйон територіальної оборони Києва відправився в зону АТО. «Ми їли погану армійську тушонку і мріяли, що колись зробими кльову: в зручній м’якій упаковці і з м’ясом всередині», — згадує начальник відділу продажів компанії Fusefoods Антон Колумбет.

Через рік команда демобілізувалася і приступила до втілення «комерційної мрії».

Створення нового бренду консервів вимагало вкладень, тому товариші по службі знайшли інвестора — їм, до речі, став переселенець з Донецька. Так як вся команда Fusefoods — учасники АТО і бійців одного батальйону, то 10% від продажів компанія вирішила направляти в «Київську міську спілку ветеранів АТО». У цій організації є проекти для самих ветеранів, їхніх дітей, дружин і інших близьких. Звіти про перерахування коштів обіцяють публікувати на сайті.

Назва консервів I’mready — данина військовим буднях: в зоні бойових дій солдат повинен бути рухомим, легким і ергономічним. І в такій ситуації йому не повинна заважати власна їжа. На своєму досвіді це зрозумів директор Fusefoods Юрій Кріпченко. Одного разу він втік з банкою тушонки в кишені камуфляжу. «Виникла ситуація, коли йому треба було впасти і притиснутися до землі. І стегном він потрапив якраз на банку. В результаті отримав величезний синяк через що — через тушонку », — згадує Антон Колумбет.

До служби керівник проекту Юрій Кріпченко займався організацією і запуском нових ресторанів. Однак, незважаючи на наявність базового розуміння процесів у творців Fusefoods, від ідеї до реалізованої концепції пройшло два роки. Першу партію товару компанія отримала на руки лише 20 травня 2017 року.
По-перше, потрібно було вирішити питання з упаковкою: шукали м’яку, міцну і відповідну для тривалого зберігання. В Україні відповідні виробництв не знайшов і в підсумку звернулися до одного з європейських заводів. Там Fusefoods замовляє реторти-пак — вакуумна упаковка, яка витримує 150 кг вага, за словами творців м’ясного стартапу.

По-друге, виникли складнощі з пошуком виробництва, яке б погодилося підлаштуватися під потрібну рецептуру. У засновників Fusefoods був план — випускати консерв з 97% м’яса в складі. «На українському ринку зараз в середньому виробники заявляють 60-70% м’яса. Але десь третина з цієї кількості займає жир, тобто чисте м’ясо там 30-40% від сили », — порівнює Колумбет.

Свій продукт у Fusefoods називають комерційним продуктом подвійного призначення. Цільова аудиторія — рибалки, мисливці, військові, туристи, далекобійники, працівники вахтового метода. Також в компанії розглядають I’mready як товар для дому.


«Звичайно, нам цікаво було б працювати з Міноборони, так як наш продукт «народився» з військових умов і жестяної банки. Але зараз держзамовлень немає »- уточнює керівник відділу продажів компанії.
Перший час, щоб домогтися впізнаваності продукту і диференціації, засновники вирішили працювати через свій сайт і соцмережі, однак в перспективі новий бренд розраховує зайняти своє місце на полицях торгових мереж і АЗС. «Також ми думаємо вийти на офісний сектор, наступна лінійка — це готові страви, суміші для розігріву в мікрохвильовій печі: рис з телятиною і т.д.», — ділиться планами компанії Антон Колумбет.

Як придбати? Заходьте на Сайт 

Замовити:

+38 044 331 10 12

+38 099 424 19 93

+38 097 937 28 86

Джерело: Uamarket.info

Постоянная ссылка на это сообщение: http://cdu-ato.com.ua/konservi-podviynogo-priznachennya-vid-veteraniv-ato/

Top